NAUJA!
Specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių ugdymo nuotoliniu būdu iššūkiai ir galimybės
Nemokamos PDF užduotys 4 - 7 m. vaikams (priešmokyklinukams, ikimokyklinukams, pirmokams).
Lavinama:
-Dėmesio sutelkimas
-Pastabumas
-Reakcija
Lietuvių kalbos mokymo(si) priemonė "Mano Abėcėlė" skirta pirmos klasės mokiniams, lankantiems bendrojo ugdymo mokyklą, ugdymo programas vykdančią tautinės mažumos kalba. Ši priemonė padės pirmokui įgyti lietuvių kalbos (klausymo, kalbėjimo, skaitymo ir rašymo) pradmenis, ugdytis socialinius, pilietinius ir kultūrinius gebėjimus, būtinus mokinio visaverčiam asmeniniam ir visuomeniniam gyvenimui, sėkmingam tolesniam mokymuisi, pagrindus.
Atmintinė pedagogui
Šią atmintinę galite parsisiųsti ir atsispausdinti: (PDF).
Suvokimas, kaip vaikas mąsto ir ką jaučia bei kaip jis išreiškia savo mintis – kartais nesuprantamai, bet kartais ir destruktyviai – pašalina daugelį trukdžių siekiant visaverčių santykių tarp tėvų ir vaikų bei efektyvaus vaiko gydymo. Jei tai suvokiame, turintis autizmo sutrikimų vaikas staiga tampa labiau panašus į kitus.
P. Satmari, „Vaikai, turintys autizmo sutrikimų“.
Siūlau pasinaudoti puikia specialiosios pedagogės Anos Stankutės metodine priemone ,,TAISYKLĖS lietuvių kalba", kuri skirta specialiesiems pedagogams.
Rinkinyje pateikiama medžiaga lietuvių kalbos specialiosioms pamokoms. Taisyklių
rinkinyje susisteminta medžiaga 5-7 klasių specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems
mokiniams, kurie mokomi pagal pritaikytas Bendrąsias programas arba individualizuotas programas.
Priemonę sudaro dvi dalys:
1. Medžiaga pamokos planavimui - pagrindinės lietuvių kalbos rašybos taisyklės,
pavyzdžiai, kuriuos galima mokiniams pasakyti ar parašyti lentoje.
2. Pateiktys - ,,Žodžio dalys'', ,,Sakinys'', ,,Kalbos dalys''.
Lietuvių kalbos mokymo priemonė I–II ir III–IV klasių mokiniams: paskirtis ir taikymo galimybės
„Kalba mane augina“ – tai viena iš pradinių klasių mokinių lietuvių kalbos mokymo priemonių, padedanti mokiniui žaisminga, patrauklia forma ir aktualiu turiniu, praktiškai ugdyti (is) lietuvių kalbos gebėjimus. Nors ši dviejų dalių (I–II ir III–IV klasėms) priemonė rengta orientuojantis į mokinių iš dvikalbės ir daugiakalbės aplinkos lietuvių kalbos ugdymo ypatumus, ja gali naudotis ir mokiniai, kuriems lietuvių kalba yra gimtoji.
Lietuvių kalbos vadovėliai ir pratybų sąsiuviniai ir„Mano ir tavo šalis LIETUVA“ ir „Labas“ - leidiniai parengti ir išleisti vykdant Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos darbo plane numatytos Valstybinės švietimo strategijos įgyvendinimo programos priemonę „Įgyvendinti migruojančių šeimų vaikų ugdymo planą“. Šios priemonės gali būti sėkmingai pritaikomos, ugdant mokinius, tirinčius specialiųjų ugdymosi poreikių.
„Mano ir tavo šalis LIETUVA“ - lietuvių kalbos vadovėlis ir pratybų sąsiuvinis 11–14 metų mokiniams, pradedantiems mokytis lietuvių kalbos.
,,Labas'' - lietuvių kalbos vadovėlis (elementorius) ir pratybų sąsiuvinis su kompaktine plokštele 7–8 metų užsienio lietuvių švietimo įstaigų vaikams
Šiaulių miesto specialiųjų pedagogų metodinės tarybos parengtos ŠVIETIMO PAGALBOS FORMOS, PRITAIKYTŲ IR INDIVIDUALIZUOTŲ PROGRAMŲ FORMOS
Šiaulių miesto bendrojo lavinimo mokyklų specialiųjų pedagogų Metodinės tarybos narės
Laima Tomėnienė, specialioji pedagogė, Šiaulių Salduvės progimnazija, Šiaulių universitetas
Rasa Jurienė, specialioji pedagogė, logopedė, Šiaulių Lieporių pradinė mokykla
Ingrida Strockienė, specialioji pedagogė, Šiaulių „Romuvos“ progimnazija
Asta Kairienė, specialioji pedagogė, logopedė, Šiaulių „Sandoros“ progimnazija
Sandra Civinskaitė, specialioji pedagogė, Šiaulių Centro pradinė mokykla
Regina Neverdauskienė, specialioji pedagogė, Šiaulių Dainų progimnazija
parengė 3 tipų programų formas, kurios palengvins tiek specialiųjų pedagogų, tiek ugdančiųjų pedagogų darbą.